SIKÇA SORULAN SORULAR

Zurich Sigorta İnternet Şubesi’nden yapılabilen işlemler nelerdir?
Zurich Sigorta İnternet Şubesi ile mevcut poliçelerinizle, tahsilat durumunuzla ve hasar dosyalarınızla ilgili tüm detayları görüntüleyebilecek, sistemimizde kayıtlı olan kişisel bilgilerinizi güncelleyebilecek, sigortalarınız için fiyat teklifi alabilecek ve poliçe satın alabileceksiniz. Ayrıca, hasar ihbarı, tahsilat bilgisi değişikliği, poliçe adres değişikliği, poliçe iptali gibi bir çok konuda mevcut olan taleplerinizi, her türlü görüş, öneri ve şikayetlerinizi bize internet şubemiz aracılığıyla ulaştırabileceksiniz. Ayrıntılı bilgi için 0850 250 7500 numaralı hattımızı arayabilirsiniz.
Zurich Sigorta İnternet Şubesi’ne nasıl giriş yapabilirim?
Eğer Zurich Sigorta’dan daha önce bir poliçe aldıysanız; www.zurichsigorta.com.tr adresinde yer alan İnternet Şubesi giriş buttonundan müşteri numaranız ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Müşteri numaranızı ve şifrenizi henüz bilmiyorsanız İnternet Şubesi giriş ekranındaki “ Bireysel Yeni Kullanıcı” butonuna, müşteri numaranızı ve şifrenizi unuttuysanız ise "Şifremi Unuttum" butonuna tıklayarak, müşteri numaranız ve şifrenizin sistemimizde kayıtlı olan cep telefonu numaranıza gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Zurich Sigorta’dan poliçem yok, İnternet Şubesi’ne giriş yapma imkanım yok mu?
Zurich Sigorta müşterisi değilseniz bile, sadece birkaç dakikanızı ayırarak Zurich Sigorta İnternet Şubesi’ne üye olabilirsiniz. www.zurichsigorta.com.tr adresinde yer alan "Zurich Sigorta"lı Olmak İstiyorum" alanındaki "Online Başvuru" butonunu tıklayarak, karşınıza çıkan kısa formda istenen bilgileri doldurarak kolaylıkla müşterimiz olabilir ve sonrasında formda belirtmiş olduğunuz cep telefonunuza gönderilecek olan müşteri numaranız ve şifreniz ile Zurich Sigorta İnternet Şubesi’ne giriş yapabilirsiniz.
Zurich Sigorta İnternet Şubesi tüzel müşteriler tarafından da kullanabilir mi?
Zurich Sigorta İnternet Şubesi’ni tüzel müşteriler de kullanabilmektedir. Tüzel Müşterilerin İnternet Şubesi kullanıcı adı ve şifresi almak için www.zurichsigorta.com.tr adresinde yer alan İnternet Şubesi giriş buttonuna tıklayarak , çıkan ekranındaki “Kurumsal Yeni Kullanıcı” linkine tıklandığında açılacak sayfada yer alan Özel Şifre Sözleşmesi’ni doldurmaları gerekmektedir. Eksiksiz doldurulmuş Özel Şifre Sözleşmesi'ni , şirketinize ait imza sirküleri ve yetkili kişilere ait kimlik fotokopilerini Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri Merkezi’ne (Meclis-i Mebusan Cad. No:125/4 34427 Fındıklı Beyoğlu İstanbul) gönderdiğinizde başvurunuz işleme konulmuş olacak ve , müşteri numaranız ile şifreniz sözleşmede belirtmiş olduğunuz kayıtlı GSM numaranıza kısa mesaj olarak gönderilecektir. Zurich Sigorta Kurumsal Internet Şubesine ilk girişte, güvenliğiniz için şifrenizi değiştirmeniz istenir. Yeni belirleyeceğiniz şifre ile işlemlerinizi gerçekleştirmeye başlayabilirsiniz.
Müşterim Ailesini kazalara karşı korumak için nasıl bir sigorta yaptırmalı?
“BENİM AİLEM” ürünü sigortalının, eşininin, çocuklarınının, birlikte yaşadığı ve bakmakla yükümlü olduğu kişilerin, hizmetlilerin ve evcil hayvanlarınnın, üçüncü şahıslara verebilecekleri maddi ve bedeni hasarlara karşı sorumluluklarından dolayı, üçüncü şahıslar tarafından yöneltilebilecek tazminat taleplerinin mali neticelerine karşı, teminat altına alan sigortadır. BENİM AİLEM ürünü aynı zamanda sigortalının ve ailenisindeki kişilerin kaza sonucu oluşabilecek ölüm ve sürekli sakatlık hallerinde tazminat öder ve tedavi masraflarını karşılar.
Müşterim Çocuğunun eğitimini güvence altına almak için nasıl bir sigorta yaptırmalı?
“ÇOCUĞUMUN EĞİTİMİ SİGORTASİ” velinin kaza sonucu yaşamını kaybetmesi veya sürekli sakatlığı durumunda, çocuğun eğitim giderlerini eğitim süresince ödemeyi garanti eden sigortadır. Velinin kaza sonucu yaşamını kaybetmesi veya daimi maluliyeti durumunda; kredi kartları ve almış olduğu banka kredisinin kalan borcu da Zurich Sigorta tarafından karşılanır
Müşterim evini ve eşyalarını sigortalatmak istiyor? Hangi ürünü sunmalıyım?
Bina ve eşyaları olası risklere karşı teminat altına alan “BENİM EVİM SİGORTASI”, müşteriniz için en uygun çözümdür. Yangın, hırsızlık, deprem, sel ve su baskınları gibi risklere karşı korurken, ev içerisinde bulunan kıymetli eşyaları, elektronik cihazları korur. Sigortalının ve ailesinin başına gelebilecek kazalarda tazminat öder.
Sigorta yaptırırken evin belirlenen bina bedeli, şu anda ki değerinden daha düşük, neden ?
Evin bina bedeli belirlenirken, binanın yeniden inşa edilebilmesi için gereken bedel poliçe üzerinde yer alan bedeldir. Evin bedeli, bulunduğu lokasyondan bağımsız olarak, binaya ait arsanın bedeli düşülerek, metrekare maliyeti üzerinden hesaplanır.
Müşterim kiracıysa, sadace eşyalarını sigortalatabilir mi?
“BENİM EVİM SİGORTASI” ile sadece eşyalar da poliçe üzerinde belirtilen risklere karşı teminat altına alır. Eşyaların toplam bedeli üzerinden yapılan sigorta ile yangın, hırsızlık, deprem, sel ve su baskınları gibi risklere karşı teminat altına alınmış olur.
Müşterim İşyerini olası risklerden korumak için nasıl bir sigorta yaptırmalı?
“BENİM İŞYERİM SİGORTASI” işyeri binanısını, binanın içindeki emtiaları, demirbaş ve makineleri ve hatta 3. kişilere ait malları da olası risklere karşı teminat altına alan bir sigortadır. Dahili su, grev, lokavt, kargaşalık, halk hareketleri ve terör, iş durması, yer kayması, kasa (yangın + hırsızlık) gibi bir çok teminatı tek bir poliçede uygun primlerle sizlere sunduğu için müşteriniz için çok uygun bir üründür. Bu risklerin gerçekleşmesi nedeniyle binada, iş yerindeki demirbaş ve emtialarda, makinelerde oluşabilecek hasarlar teminat altına alınır. 3. kişilere verilen hasarlar ile işyerinde meydana gelen iş kazaları sonucu müşterinize yöneltilebilecek tazminat talepleri, çalışanlarının para ve kıymetli evrakları çalmaları, hile ve dolandırıcılık yapmaları ile ortaya çıkan emniyeti suistimal halleri teminat altına alınmış olur.
"Full Kasko" ne demektir ?
Sigorta şirketleri tarafından sunulan kasko ürünleri, çarpma, çalınma ve yanma olarak özetleyebileceğimiz temel teminatları içerir. Bu teminatlara ek olarak verilen deprem, sel seylap, terörizm gibi ek teminatlar istenildiği taktirde poliçeye eklenebilir. Sigortalılarımız tarafından tüm ana teminatlar ve ek teminatları içeren poliçeler Full Kasko olarak bilinmektedir. Zurich Sigorta “BENİM ARABAM” ürünü kasko ana teminatları ve ek teminatları ile birlikte içerdiği asistans hizmetleri ile sigortalılarımızın ihtiyacı olan tüm hizmetleri vermeyi amaçlamaktadır.
"Anlaşmalı Servis" ne demektir?
Zurich Sigorta olarak “BENİM ARABAM” poliçesi olan müşterilerimize, araçlarının hasarlanması halinde daha iyi hizmet verebilmek için oluşturulmuş ve belirli hizmet standartları ile verilen hizmetlerin denetlendiği tamirhanelerdir. Anlaşmalı servis, sigortalı aracın marka yetkili servisi olabileceği gibi konusunda uzman özel servislerde olabilmektedir. Anlaşmalı servisler hizmet kalitesi açısında sigortalılarımızın ihtiyaçlarını karşılarken, hasar sonrasında sigortalılarımızın herhangi bir ödeme yapmadan araçlarının onarılması hizmetlerini vermektedir.
"Zurich Sigorta Tam Yetkili Servisi" ne demektir?
Zurich Sigorta “BENİM ARABAM” poliçesi sahibi müşterilerimizin hususi ve hafif ticari araçlarının hasarlarının onarılması amacı ile oluşturulmuş özel servislerdir. Araç onarımı ile ilgili garanti verebilen, kasko kapsamında olmayan arıza hallerinde indirim sağlayan, aracın onarımı sonrasında ikametgah adresine kadar teslimini sağlayan ve en önemlisi aracın tamiri süresince ikame araç verebilen servislerdir.
“Zurich Sigorta Yardım Hizmetleri” gibi hizmetler nedir?
“BENİM ARABAM” ürünü sahibi sigortalılarımızın poliçe kapsamında olsun olmasın, aracının en yakın Zurich Sigorta anlaşmalı servisine çektirilmesi, tamir sırasında konaklama masraflarının karşılanması, yola devam edilmesi gerekiyorsa ucak, tren, otobüs biletlerinin temin edilmesi gibi konularda verilen hizmetlere Zurich Sigorta Yardım Hizmetleri denir. Zurich Sigorta Yardım Hizmetleri “BENİM AİLEM”, “ÇOCUĞUMUN EĞİTİMİ”, “BENİM EVİM” VE “BENİM İŞYERİM” ürünlerinde de verilen hizmetlerden olup, her bir ürününde içeriği farklılaşmakta ve poliçede verilen teminatları tamamlayan özellikler içermektedir. Her bir üründe verilen Zurich Sigorta Yardım Hizmetleri hakkında detaylı bilgi almak için 0850 250 7500 numaralı hattımızdan yararlanabilirsiniz.
Eksperler bağımsız kişiler midir ?
Eksperler bağımsız kişiler olup, herhangi bir sigorta şirketine bağlı çalışmazlar. Sigorta şirketlerinden bağımsız, konusunda uzman ve bu uzmanlığını da yetkili makamlar tarafından verilen Sigorta Eksperliği Belgesi ile onaylatmış kişilerdir.
Müşterimin hasarı oldu. Müşterim ne yapmalı?
Sigortalılarımız 0850 250 7500 numaralı hattımıza 7 gün 24 saat hasar ihbarlarını yapabilirler. Ayrıca, Zurich Sigorta İnternet Şubesi’nden de hasar ihbar talebinde bulunabilirler.
Müşterim Hasar Dosyasının sonucunu nasıl öğrenebilir?
Sigortalılarımız 0850 250 7500 numaralı hattımızdan hasarları ile ilgili bilgileri edinebilir. Ayrıca Zurich Sigorta İnternet Şubesi’nden hasar dosyalarının durumunu, varsa eksik evrak bilgisini, yapılmış olan ve yapılacak olan ödeme tutarlarını ve tarihlerini öğrenebilirler.
Müşterimin poliçesinin tahsilatları nasıl yapılacak?
Sizin müşteriniz için düzenlemiş olduğunuz poliçelerde müşterinizin hesabına veya kredi kartına bağlayarak tanzim edebilirsiniz. Müşterinizin hesabında para olduğu takdirde ve kredi kartı yeterli bakiyeye sahip ise her ay yapılması gereken tahsilatlar otomatik olarak yapılır.
Hangi binalar Zorunlu Deprem Sigortası yapılabilir?
634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu kapsamındaki bağımsız bölümler, tapuya kayıtlı ve özel mülkiyete tabi taşınmazlar üzerinde mesken olarak inşa edilmiş binalar, bu binaların içinde yer alan ve ticarethane, büro ve benzeri amaçlarla kullanılan bağımsız bölümler (örneğin mesken olarak inşa edilmiş bina içindeki doktor muayenehanesi, avukat bürosu vs) ile doğal afetler nedeniyle Devlet tarafından yaptırılan veya verilen kredi ile yapılan meskenler zorunlu deprem sigortasına tabidir. Kamu kuruluşlarına ait binalar ile köy yerleşik alanlarında yapılan binalar bu Kanun Hükmünde Kararname kapsamında zorunlu deprem sigortasına tabi değildir.
Zorunlu deprem sigortası tam olarak hangi riskleri kapsıyor?
Zorunlu Deprem Sigortası, sigortalı binalarda ve binaların temellerinde deprem, depremin neden olduğu yangın, infilak ve yer kayması dahil, risklerin neden olacağı maddi zararları teminat altına alır.
Zurich Sigorta ürünleri hakkında ayrıntılı bilgi almak istiyorum, ne yapmalıyım ?
Zurich Sigorta ürünleri hakkında detaylı bilgiyi, size en yakın acentelerimizden, 0850 250 7500 numaralı hattımızdan, internet sitemizdeki ayrıntılı bilgi dökümanlarından, internet bankacılığı, prim hesapla avantajlarımızdan, ayrıca mail yoluyla ilgilendiğiniz konu hakkında bilgi talep ederek alabilirsiniz.
Tıp Mensupları mesleki sorumluluk sigortasının kabul şartları nelerdir ?
Sigortalının Türkiye Cumhuriyeti sınırları dahilinde çalışan Sağlık personeli yani kamu ve/veya özel sağlık kurum ve kuruluşlarında, muayenehanelerde ve sair yerlerde hastalara tıbbi hizmet vermeye yetkili ve görev, yetki ve sorumlulukları Sağlık Bakanlığınca tanımlanmış bir kişi olması gerekmektedir.
Benim Evim Sigorta’sı hakkında bilgi alabilir miyim ?
Benim Evim Sigortası, ister ev sahibi olun ister kiracı, evinizi, bina ve içindeki eşyalarınızı kazalara karşı koruyan geniş kapsamlı bir ev sigortasıdır. Benim Evim Sigortası evinizi ve sizi yangın, yıldırım, infilak, duman, dahili su, grev, lokavt, kargaşalık, halk hareketleri, terörizm, fırtına, yer kayması, taşıt çarpması, kar ağırlığı, enkaz kaldırma, kira kaybı, alternatif ikametgah masrafları, yangın mali mesuliyet, sel ve su baskını, hırsızlık, cam kırılması, ferdi sorumluluk, ferdi kaza, eşyaların temizlik, tamir ve bakım amacıyla bırakıldığı yerde zarara uğraması helinde teminat altına alır. Zurich Sigorta Benim Evim Sigortasının size sunduğu avantajlar; isteğe bağlı enflasyona endex oranı, istenirse değiştirilebilir, cam kırılması teminatına cam ve aynalar dahildir, ev paket sigortasında 3.Şahıs Mali Sorumluluk ve ferdi kaza teminatı, hukuksal Koruma teminatı, ödeme alternatifine bağlı indirim, konut asistans. Ayrıntılı bilgi için 0850 250 7500 numaralı hattımızı arayabilirsiniz.
Poliçemin geçerlilik süresi nedir? Poliçe teminatları ne zaman başlar?
Aksine bir anlaşma yapılmamışsa sigorta süresi bir yıldır ve Poliçe Sertifikanız üzerinde belirtilen başlangıç ve bitiş tarihleri arasındaki süredir. Sigorta başlangıç günü öğle 12:00’de başlar ve bitiş günü öğle 12:00’de sona erer. Sigortaya ait ilk prim tahsilatının ardından poliçe teminatları aktif olur.
Acil Sağlık Sigortası’nın teminatı altındaki acil durumlar hangileridir?
Teminat kapsamına dahil acil durumlar; suda boğulma, trafik kazası, tecavüz, terör, sabotaj, kurşunlanma, bıçaklanma, kavga, yüksekten düşme, ciddi iş kazaları, elektrik çarpması, donma, soğuk çarpması, ısı çarpması, ciddi yanıklar, ciddi göz yanmaları, zehirlenmeler, anafilaktik şok, travma sonucu omurga ve alt-üst ekstremite kırıkları, kalp krizi, hipertansiyon krizleri, akut solunum problemleri, şuur kaybına neden olan her türlü organik kusur, ani felçler, ciddi genel durum bozukluğu, yüksek ateş 39.5 üzeri, diabetik ve üremik koma, genel durum bozukluğunun eşlik ettiği dializ hastalığı, akut batın, menenjit, ensefalit, beyin apsesi, renal kolik.
Mutlu Müşteriler Kulübünün nasıl üye olabilirim, avantajları nelerdir ?
Kasko ve Konut Sigortası poliçelerini Zurich Sigorta’dan yaptırmış olan herkes, Zurich Sigorta Mutlu Müşterilerinden biri olarak sayısız avantajdan faydalanıyor. Mutlu Müşteriler Kulübünün avantajları;. İkinci konut poliçesine %15 indirim sağlıyoruz. Çocuğumun Eğitimi Sigortası poliçesinde %15 indirim sağlıyoruz. Acil Sağlık Sigortası ürünümüzde size ve ailenize özel indirimler veriyoruz. Evine hırsız giren müşterimiz için 2 gece 5 yıldızlı otelde 2 kişilik konaklama sağlıyoruz. Kulüp üyemize 1 yıl boyunca 10.000 YTL'lik ücretsiz Ferdi Kaza Sigortası hediye ediyoruz.
Hasar Anında Ne Yapmalıyım ?
Hasar meydana geldiği zaman en kısa sürede bizi haberdar ediniz. Tüm hasar ihbarlarınızı 7 gün / 24 saat 0850 250 7500 numaralı hattımızı arayarak yapabilirsiniz. Hasar ihbarında aşağıda belirttiğimiz bilgiler sizden istenecektir: Poliçe ve acente numarası, Sigortalının adı, soyadı, ticari unvanı, Hasar tarihi, Tahmini hasar miktarı, Hasarın mahiyeti, Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi ve telefonu. Hasar anında acil yardıma ihtiyaç duyuyorsanız bunu mutlaka müşteri temsilcimize bildiriniz, kendisi sizin için gerekli olan yardımı en kısa sürede organize edecektir. Hasar ihbarı yaptığınızda tarafınıza verilecek olan dosya numaranızı mutlaka not ediniz. Hasarınızla ilgili tüm yazışma ve görüşmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır. Hasarınızla ilgili tüm süreçte dosya numaranızı bilmeniz ve sizden talep edeceğimiz hasar evraklarını en kısa sürede temin ederek bize ulaştırmanız size kolaylık sağlayacak, işlemlerinizi hızlandıracaktır. Tüm sorularınız ve dosyanızın durumunu öğrenmek için 0850 250 7500 numaralı hattımızı arayabilirsiniz.
İşyeri sigortası yaptırmak istiyorum ne yapmalıyım?
Zurich Sigorta tek bir poliçeyle hem sizi, hem de işyerinizi teminat altına alır. Benim İşyerim Sigortası, işyerinizi ve sizi koruyan geniş kapsamlı bir işyeri sigortasıdır. Benim İşyerim Sigortası sizi ve işyerinizi Yangın, yıldırım, infilak, duman, dahili su, fırtına, grev, lokavt, kargaşalık, halk hareketleri, kötü niyetli hareketler, terörizm, yer kayması, kar ağırlığı, taşıt çarpması (hava, deniz ve kara taşıtları çarpması), iş durması, enkaz kaldırma, yangın mali sorumluluk, kira kaybı, alternatif işyeri masrafları, cam kırılması, hırsızlık, işveren mali sorumluluk, hukuksal koruma, sürekli sakatlık sonucu iflas durumlarında teminat altına alır. Ayrıntılı bilgi için 0850 250 7500 numaralı hattımızı arayabilirsiniz.
Kurumsal internet şubesini nasıl kullanabilirim?
Poliçe bilgilerinizi, İnternet Şubemizden öğrenebilirsiniz. Tüzel Müşterilerin İnternet Şubesi kullanıcı adı ve şifresi almak için www.zurichsigorta.com.tr adresinde yer alan İnternet Şubesi giriş buttonuna tıklayarak , çıkan ekranındaki “Kurumsal Yeni Kullanıcı” linkine tıklandığında açılacak sayfada yer alan Özel Şifre Sözleşmesi’ni doldurmaları gerekmektedir. Eksiksiz doldurulmuş Özel Şifre Sözleşmesi'ni , şirketinize ait imza sirküleri ve yetkili kişilere ait kimlik fotokopilerini Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri Merkezi’ne (Meclis-i Mebusan Cad. No:125/4 34427 Fındıklı Beyoğlu İstanbul) gönderdiğinizde başvurunuz işleme konulmuş olacak ve , müşteri numaranız ile şifreniz sözleşmede belirtmiş olduğunuz kayıtlı GSM numaranıza kısa mesaj olarak gönderilecektir. Zurich Sigorta Kurumsal Internet Şubesine ilk girişte, güvenliğiniz için şifrenizi değiştirmeniz istenir. Yeni belirleyeceğiniz şifre ile işlemlerinizi gerçekleştirmeye başlayabilirsiniz.
Zurich Sigorta müşterisi değilim primler hakkında nasıl bilgi alabilirim?
Zurich Sigorta müşterisi olmasanızda, prımler hakkında bilgi alabilirsiniz. Bireysel Ürünlerde; Benim Ailem Sigortası, Benim Arabam Sigortası, Benim Evim Sigortası, Seyehat Sağlık Sigortası, ve Trafik Sigortası, Ticari Ürünlerde ise Benim Arabam Sigortası ve Benim İşyerim Sigortası ile ilgili olarak internet sitemizden prim hesaplaması yapabilir, bilgi sahibi olabilirsiniz.
Anlaşmasız Kurum uygulaması nasıldır?
Satın aldığınız ürüne ait Anlaşmalı Kurumlar listesinde yer almayan bir kuruma başvurmanız durumunda ise, aldığınız hizmetin karşılığını öncelikle siz ödersiniz. Gerekli belgeleri bize ulaştırdıktan sonra değerlendirme yapılarak poliçe şartlarına ve teminat tablosunda belirtilen limit ve oranlar dahilinde şirketimizce size yapılır.
Kasko sigortalarında aracın değeri nasıl tespit edilir?
Araç değerinin tespitinde çeşitli kaynaklardan yararlanılmaktadır. Bu kaynaklar Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri birliğinin yayınlandığı Motorlu Kara Taşıtları Kasko Değer Listesi, otomotiv sektörü ile ilgili yayınlar ve otomotiv firmalarının yetkili satıcılarının fiyat listesidir. Türkiye'de az bulunan araçların sigorta bedelleri ise bu kaynakların yetersiz kalması durumunda konu ile ilgili uzmanlardan (eksperden)görüş alınarak belirlenmektedir.
Seyahat Sağlık Sigortası’ nın faydaları nerlerdir?
Seyehat Sağlık Sigortası aldığınızda, teminat kapsamında sunulan güvenceler şöyledir; Ayakta tedavi kapsamında yapılan acil muayene tanı ve tedavi amaçlı masraflar, ilgili doktorun yazdığı ilaçlar ve kullanılan tıbbi malzemeler, Kaza veya ani hastalık sonucu hastane tedavisi masrafları, Sigortalı hamile kadının 38 yaşından küçük olması ve hamileliğin 30. haftasının tamamlanmamış olması şartıyla hamilelikte akut bir komplikasyon sonucu doğrudan anne ve/veya çocuğun yaşamını kurtarmak amacıyla alınacak tıbbi önlemlerin masrafları, Yalnızca akut diş ağrısını gidermek amacıyla yapılan muayene ve reçeteli ilaç masrafları, Sigortalının tıbbi nedenlerle nakli veya seyehati, Sigortalının vefatı halinde cenazenin tıbbi şartlara uygun olarak nakli, Terör saldırısı durumunda oluşacak masraflar için tedavi limitine dahilinde ödenecektir. Ayrıntılı bilgi için 0850 250 7500 numaralı hattımızı arayabilirsiniz.
Kredi İşsizlik Sigortası hangi halleri teminat altına alır ?
Kredi İşsizlik Sigortası aşağıdaki halleri teminat altına alır: İstek Dışı İşsizlik: Sigortalının işini kendi isteği dışında kaybetmesi durumunda Türk Ekonomi Bankası A.Ş. ile yapılan ve poliçede kredi numarası belirtilen kredi sözleşmesine istinaden sigortalının yapması gereken ödemeler, poliçede limitleri belirtilmiş olan tutara kadar, teminat altına alınır. Tazminattan yararlanabilmek için riskin gerçekleşmesinden sonra 1 aylık bekleme süresi uygulanır ve sigortalının İşsizlik Sigortası Ödeneğinden faydalanıyor olması gerekmektedir. İşsizliğin devam ettiği süre bayunca (azami 6 ay), her 30 günlük işsiz kalınan dönem için, sigortalının ödenmemiş kredi taksidi tazminat olarak ödenir. Kritik Hastalıklar: Kanser, kalp krizi, felç ve önemli organ nakli rahatsızlıklarının geçirilmesi durumunda hastalığın geçirildiği andaki kredi borç bakiyesinin tamamı bir defada ödenir. Hukuksal Koruma:Sigorta sözleşmesinin kapsadığı konularda, sigortalının taraf olduğu hukuksal uyuşmazlıklarda, vekalet ücreti, dava masrafları gibi giderler teminat altına alınmaktadır. Ayrıntılı bilgi için 0850 250 7500 numaralı hattımızı arayabilirsiniz.
Benim arabam sigortası araçta oluşacak hasarlar dışında hangi halleri teminat altına alır ?
Benim Arabam Sigortası sizi ve ailenizi aşağıdaki hallerde teminat altına alır: Çarpma, çarpışma, devrilme, yanma, sigara ve benzeri maddelerin teması sonucu meydana gelebilecek zararlar, hırsızlık ve çekilme sırasında oluşabilecek zararlar, 3. kişilere verilebilecek bedeni ve maddi zararlar, şoför ve yolcuların kaza sonucu zarar görmeleri, sel, su baskını hasarları, grev, lokavt, kargaşalık, halk hareketleri ve terörizm, deprem, hukuksal uyuşmazlıklar nedeniyle oluşabilecek koruma teminatı.
Hasarsızlık indirimi oranları nedir, bilgi almak istiyorum?
Hasarsızlık indirimi oranlarımız 1. yıl %40, 2. yıl %50, 3. yıl %60, 4. ve 5. yıllarda ise %70 olarak uygulanmaktadır.
Hasarsızlık koruma klozu nedir ?
Hasarsızlık koruma teminatın da poliçenize dahil ettirdiğiniz takdirde, 0 (sıfır) km. otomobillerde, meydana gelebilecek biri kusurlu olmak zere en fazla iki hasara kadar hasarsızlık indirimi hakkı kaybolmamaktadır. Poliçede mevcut olan hasarsızlık indirimi, yenileme yapıldığında da aynı indirim oranında devam etmektedir.