HASAR ANINDA YAPILMASI GEREKENLER

Hasar meydana geldiği zaman en kısa sürede bizi haberdar ediniz. Tüm hasar ihbarlarınızı 7 gün / 24 saat 0850 250 7500 numaralı hattımızı arayarak yapabilirsiniz.

Hasar ihbarında aşağıda belirttiğimiz bilgiler sizden istenecektir:

  • Poliçe ve acente numarası,
  • Sigortalının adı, soyadı, ticari unvanı,
  • Hasar tarihi,
  • Tahmini hasar miktarı,
  • Hasarın mahiyeti,
  • Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi ve telefonu.

Hasar anında acil yardıma ihtiyaç duyuyorsanız bunu mutlaka müşteri temsilcimize bildiriniz, kendisi sizin için gerekli olan yardımı en kısa sürede organize edecektir.

Hasar ihbarı yaptığınızda tarafınıza verilecek olan dosya numaranızı mutlaka not ediniz. Hasarınızla ilgili tüm yazışma ve görüşmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır. Hasarınızla ilgili tüm süreçte dosya numaranızı bilmeniz ve sizden talep edeceğimiz hasar evraklarını en kısa sürede temin ederek bize ulaştırmanız size kolaylık sağlayacak, işlemlerinizi hızlandıracaktır.

Tüm sorularınız ve dosyanızın durumunu öğrenmek için 0850 250 7500 Zurich Sigorta Konuşa Konuşa Sigortacılık Hattımızı arayabilirsiniz.

Hasar işlemleri için gereken evrak listelerini görmek için lütfen tıklayınız